My first

my last, my everything?

Sunday, December 25, 2005

Juletid


Juletid ja. Det er tid til ettertanke, og alt annet som man BØR gjøre i julen... Jeg har nok fått tenkt mitt denne julen, vært flink til det. Siden jeg har en lei tendens til å havne opp i litt rare situasjoner, så er det greit å ha et par dager i året som er satt av til nettopp ettertanke..... Men har på en måte ikke kommet i gang med det man BØR gjøre i julen. Noen som har noen forslag om hva som burde gjørest i julen? Jeg vet at jeg må treffe alle gamle venner igjen i julen, og "ta en øl" med de. Så må man være sosial med familien... Og hvor ellers skal man gjøre det enn på msn? Eller, er ikke det det som menest med sosial? Jeg vet ikke. Føler jeg burde gjort så mye mer enn hva jeg gjør akkurat nå...
Men.... Jeg finner vel ut av det?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home