My first

my last, my everything?

Saturday, January 07, 2006

tilbake

Middlesbrough var ikke så ille som jeg huska det.... heldigvis. Jeg kom hjem i dag. Hjem faktisk.... Jeg skal jo tross alt bo her i tre år. På tide å begynne å venne seg til å omtale dette som hjem? Men jeg har nok skremt alle vennene mine fra å komme å besøke meg her borte. Jeg har jo visst sagt hva jeg mener om byen, siden man skal oppdatere alle sammen i jula.... Men kanskje det er bedre å bare si; jo, jeg koser meg jeg. Bra universitet.... Også bare la det være med det?
For det er jo det folk vil høre, er det ikke?
Men i jula har jeg lært meg at man kan savne de rareste ting.... som:
OJ
OK
gæææææærn


De kommer nok tilbake;)

JIPPI

PS: jeg har tilogmed pakka ut av kofferten min!

1 Comments:

At 4:56 PM, Blogger Unknown said...

ooj, du er gææærn!

 

Post a Comment

<< Home